środa, 1 maja 2013

Podsumowanie - Kwiecień

Zaczął się niezły galimatias, pisanie pracy magisterskiej, powróciła wiosna mimo iż na majówkę brzydka pogoda toja wciąć od tygodnia kicham i smarkam ... brzoza mnie wykańcza ... ! Ale jakoś daję radę :) W każdym bądź razie od niedzieli wieczora gdzie w końcu udało mi się zdobyć jakiś działający lek na alergię!

Nowości w tym miesiącu niezbyt wiele, ale i tak się cieszę z zakupów :)
1. Koszula - Lidl (prezent urodzinowy jeszcze, plus legginsy także z Lidla)
2. 2 kredki z diamencikami i tusz do rzęs - Avon
Jestem zadowolona z brązowej kredki dlatego też zainwestowałam w czarną i szarą, choć czarna okazała się ładna i nie mam nic do zarzucenia to szara jest bardziej stalowa niż szara.
A tusz rok temu kupiła sobie mama i okazał się bardzo fajny więc nie ryzykuję zakupu innego tylko od razu brałam sprawdzony :)
3. Cień - Rimmel 030 Smokey Quartz
Wykorzystałam zniżkę z Cosmopolitana i jestem zadowolona, choć było bardzo dużo podobnych odcieni brązów do wyboru, które wypróbuję przy okazji, bo ten ma złote drobinki.
 4. Spódniczka Camaieu
W końcu też wykorzystałam bon urodzinowy i kupiłam sobie jeansową spódniczkę, idealnie nada się do pracy, jest cienka i wygodna :) Jedyne co to ten rażący pasek nie bardzo mi się podoba :P

 W tym sklepie też kupiłam torebkę, ale znalazłam defekt i na następny dzień ją oddałam ... .
5.Biustonosz - Kappahl
 6. Baleriny - czasnabuty.pl (24,90)
7.Szpilki - czasnabuty.pl (34,90)




2 komentarze:

  1. Oo muszę zainteresować sie tym tuszem, bo szukam jakiegoś nowego fajnego :) Buty świetne, też bym takie szpilki chciała ale nie umiałabym w nich chodzić - na bank by mnie obtarły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci że to był ryzyk fizyk, ale za tą cenę to już zaryzykowałam i powiem ci że o dziwo po domu póki co jest ok, są wygodne i pięta nie obdziera nie jest sztywna ani ostra, więc wątpię by obcierały:) Teraz czekam na trampki mam nadzieję, że okażą się równie fajne jak te butki co teraz przyszły :)
      A tusz polecam :) Niby ten mojej mamy się nie skończył ale jak bym gdzieś jechała to swojego nie mam a był za 20zł i minus 30% rabatu to brałam :D

      Usuń