wtorek, 15 października 2013

Dzień Edukacji Narodowej

Wczoraj było święto, Dzień Nauczyciela w przedszkolu odbyła się uroczystość, w której brały udział wszystkie grupy przedszkolne. Tańce, śpiewy, wierszyki. I wręczenie naszych ręcznie robionych prezentów, korali z makaronu w specjalnym pudełeczku ;) Bardzo się podobały i wszyscy chodzili w nich w pracy ;) Ah! Prócz mnie i Pani Grażyny bo jakoś tak zabiegane byłyśmy, że o sobie zapomniałyśmy ;P Do tego było ciacho, jak kto wolał i co sobie zrobił kawa/ herbata. Na obiad kurczak z sałatką ... objadłam się strasznie! Bo do tego trzeba doliczyć ciacho od woźnej, i kącek od koleżanki ... eh. Zbrodnia! Ogólnie atmosfera fajna ;)
Poszłam w sukience, a co okazja była ;) A w końcu po to ją kupiłam na zakupach z Anią :)
Sukienka - Sinsay
Legginsy - Lidl
Pasek - prezent
Buty - Deichmann
Bransoletki - Rossmann

A dzisiaj niby dzień jak co dzień, a jednak męczący weekend nadal daje mi się we znaki ... i to strasznie. Czasem nie kontaktuję co dzisiaj się troszkę dało we znaki. Chociaż i tak były dobre chwile, jak spacer z dzieciakami do parku, zbieranie liści, a potem szaleństwa w przedszkolnym ogrodzie. Nie ma to jak Pani zaczyna się z dziećmi obrzucać liśćmi :P Z kilkoma wróciłam nawet do szatni :P A ile brudu na sobie to do tej pory coś zmywam z twarzy :) Tylko szaleństwa niezbyt dobrze dla mojego kolana się skończyły i teraz trochę daje o sobie znać :/  

2 komentarze:

  1. Najlepsze życzenia dla Pani nauczycielki:) Sukienka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaż śliczna sukienka! Idealna na taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń