czwartek, 12 września 2013

Trochę słońca ...

Pogoda taka sobie słońce ucieka za chmury, a nie przyjemny wiatr nie pozwala zapomnieć o zbliżającej się jesieni. U mnie jeszcze trochę letnio ... .
 T-shirt - Diverse
Legginsy - C&A
Baleriny - Czasnabuty.pl
Zegarek - Allegro
Kolczyki - Kappahl
Spinka - Orsay

Pierwszy tydzień pracy był ciężki i męczący (bardziej psychicznie niż fizycznie), ale jakoś zleciało ... . Weekend był fajny choć pod koniec coś nie bardzo już humory dopisywały. Teraz u mnie dużo pracy, dużo przygotowań do kilku uroczystości. Praca idealna dla mnie z papierem ;) Aż się cieszę ;) A na koniec miesiąca czeka mnie pierwszy konkurs z dziećmi ;) Aaaaaa! Choć na brak czasu nie mam co narzekać to jednak się cieszę, zwłaszcza iż doszły mnie też dobre informacje, nie dotyczące teraźniejszości, ale przyszłości, ale już się cieszę, że jednak mam szansę na więcej ;)
Mniej kolorowo jest u G. ma dużo pracy na wczoraj jak nie na zeszły tydzień (nie ze swojej winy), a czeka ich jeszcze "Kanada" tak więc do końca miesiąca prawda jest taka, że się nie widzimy. W dodatku zielony musi iść do mechanika ...bardzo poważna i kosztowna sprawa ... akurat w najgorszym momencie.

P.S. "Autorem" zdjęć jest ... samowyzwalacz (po raz kolejny).

8 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia-szczególe drugie, świetne, samowyzwalacz daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na niego skazana więc innego wyjścia nie ma ;)

      Usuń
  2. Fajnie ci działa samowyzwalacz :) Mój ta tragedia :) Ale też może fajniejsze tło masz :) Te legginsy to nie te z vinted nie? Wszystko super ale... nie trawię takich krótkich bluzek do legginsów. Pogrubiło cię to :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaa ile się namęczyłam by te zdjęcia jakoś wyglądały ... . Nie te legginsy kupiłam ze dwa miesiące temu i są lepsze mniejszy wzór tak nie pogrubia jak na tych z vinted :P Fakt sama stwierdziłam, że ta koszulka jest za krótka, ale wtedy byłam na ogródku jeszcze w swetrze :P

      Usuń
  3. fajnie, jednak bluzka mogła być troche dłuższa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym pierwszym zdjęciu masz twarzyczkę jak nastolatka:) Taka dziewczyneczka:)

    OdpowiedzUsuń